loading...
كنكاش
كنكاش بازدید : 491 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

نگرانی های بیش از حد منجر به اختلالات اضطرابی خواهد شد که در حال حاضر یکی از شایع ترین اختلالات روانی در جهان است و درمان آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

كنكاش بازدید : 507 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

هنگامی که اضطراب حالتی مزمن و پایدار به خود می گیرد بدون این که نیازی به مبارزه یا فرار از چیزی داشته باشیم نه تنها می تواند در زندگی عادی ما اختلال ایجاد کند، بلکه سلامت جسمی انسان را نیز تحت تاثیرات منفی قرار می دهد.

كنكاش بازدید : 354 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

«زندگی با آدم خشمگین و عصبانی مثل این است که همیشه نزدیک یک کوه آتشفشان فعال باشید. همیشه چیزی وجود دارد که او را عصبانی کند و خشم‌اش را نثارتان کند.» این توصیف زنی است که سال‌ها با مردی عصبانی و همیشه خشمگین زندگی کرده است.

كنكاش بازدید : 307 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

برخی آدم‌ها از عشق زیاد در زندگی مشترک می‌ترسند و فکر می‌کنند عشق زیاد انتظارات را بالا می‌برد و در نهایت به جدایی می‌انجامد‌؛ ولی علت تزلزل‌های عشقی و جدایی برخی عشاق چیست؟ 

كنكاش بازدید : 345 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)
خشونت، معضلی است که در هر جامعه انواع مختلف آن را با شدت کمتر و بیشتر می‌توان شاهد بود و می‌توان گفت این معضل وابسته به مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و برای کاهش آن باید مسائل دخیل در آن را شناسایی و زیرساخت‌های مناسب آن را آماده کرد.
 
كنكاش بازدید : 263 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

دلایل زیادی برای خندیدن و راه‌های زیادی برای بشاش بودن وجود دارد. اگرچه هجوم استرس‌های روزانه سعی دارد بر این احساس غلبه کرده و ما را به فردی خشن و ناامید تبدیل کند. 

كنكاش بازدید : 273 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

بازاریابی تلفنی یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد و جذب مشتری است. به همین بهانه قصد داریم در این مطلب شما را با 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا می کنیم.

كنكاش بازدید : 231 چهارشنبه 24 شهریور 1395 نظرات (0)

طلاق عاطفی به سردی رابطه میان زن و شوهر گفته می‌شود در واقع در این رابطه ضعف ارتباط عاطفی زن و شوهر منجر می‌شود به سردی تمامی روابطی كه یک زوج می‌توانند با هم داشته باشند. 

كنكاش بازدید : 212 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

ما نمی توانیم به درستی درک کنیم در وجود یک فرد مبتلا به افسردگی چه می گذرد. بنابراین نباید وضعیت وی را زیر سئوال ببریم و یا تلاش کنیم بیماری او را کم اهمیت جلوه دهیم.

كنكاش بازدید : 169 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)
برای خانم‌ها، توانایی همیشه منجر به اعتمادبه‌نفس نمی‌شود. دلیلش این است:
زنان موفق می‌دانند که در هر کار مردانه‌ای، گاهی خود را در شرایطی نامساعد می‌بینند. ممکن است دست‌کم گرفته شویم، مورد استفاده کمتر قرار گیریم یا حتی حقوق کمتر دریافت کنیم. تحقیقات نشان می‌دهد زنان باید در سطوحی به طور غیرعادی بالا کار کنند تا درمقایسه با همکاران مرد خود توانا به نظر برسند.
كنكاش بازدید : 754 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، افراد در زندگی با مراحل مختلفی روبه رو هستند و تجربیات متنوعی بدست می آورند اما کدام یک از مراحل زندگی انسان از اهمیت ویژه تری برخوردار است؟

كنكاش بازدید : 171 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)

صداي بسته‌شدن در آن‌قدر محكم بود كه ناخودآگاه از آشپزخانه بيرون آمد تا ببیند چه خبر شده است، ولي ديد اين‌بار هم همسرش می‌خواهد با محكم‌بستن در خانه،ناراحتی‌اش را اعلام کند و بگوید که نمی‌خواهد سر میز شام بیاید یا حرف بزند و درهرصورت نمی‌خواهد شام بخورد...

كنكاش بازدید : 154 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

اگر امروز کسی با غرور و فخرفروشی به شما بگوید در خانه یا مغازه خود رادیویی دارد که با آن می‌تواند ایستگاه‌های رادیویی مختلفی را بگیرد و راس ساعت‌های مشخص اخبار گوش کند، آیا پزدادن او را جدی می‌گیرید و به او حق می‌دهید برای داشتن این رادیو احساس برتری و بزرگی کند؟

م.میرزائی بازدید : 152 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (1)

روزهای به یاد ماندنی و زیبای دوران نامزدی و عقد، مثل برق و باد می گذرد و تا زوجین سر خود را بلند می کنند، زیر یک سقف، با انبوهی از مشکلات و تفاوت ها تنها می مانند. دوران اوایل ازدواج برای بعضی ها که شاید دقت لازم برای انتخاب شریک زندگی خویش را ننموده اند، دوران سخت و سردی باشد، دورانی که گاهی ناامید از ادامه راه با همسرشان می شوند و گاه نیاز یک فرد سومی به نام مشاور را لازم می دانند.

م.میرزائی بازدید : 115 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

پنج، شش سال پیش را به یاد بیاورید؛ زمانی كه هنوز استفاده از تلفن های هوشمند فراگیر نشده بود. آن روزها چقدر حال پدر و مادرتان را می پرسیدید؟ چقدر به جای صورت گوشی به صورت مهربان اعضای خانواده تان می نگرستید؟ با همسرتان چقدر وقت می گذراندید؟ چقدر با فرزندتان بازی می كردید و ساعات خانه بودن تان را چطور سپری می كردید؟

كنكاش بازدید : 153 یکشنبه 07 شهریور 1395 نظرات (0)

سرگشتگی، ناامیدی، گم کردن هدف و هزار و یک مشکل دیگر همه احساساتی هستند که روزانه به سراغ شما می‌آیند. نگران نباشید چرا که همه‌ی ما شبیه هم هستیم. با ما همراه باشید تا با زاویه‌ای متفاوت‌تر به زندگی خود نگاه کنیم. راه‌حل خیلی ساده به نظر می‌رسد؛ از حباب خود خارج شوید.

كنكاش بازدید : 776 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

شاید هوشمندانه ترین کاری که هر فرد می تواند در زندگی اش انجام دهد این است که موجبات موفقیت دیگران را فراهم نماید چراکه از این طریق راه را برای پیروزی خودش هم هموار خواهد کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 916
  • بازدید سال : 3,782
  • بازدید کلی : 656,486