loading...
كنكاش
كنكاش بازدید : 86 یکشنبه 15 مهر 1397 نظرات (0)

افزایش سرعت گوشی

امروز به شما چند راه سریع و ساده برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی تان و همچنین مدیریت مصرف باتری را آموزش خواهیم داد، طی این آموزش شاید برنامه های جدیدی را جایگزین برنامه های قدیمی کنیم، روند های کاری و عادات را تغییر دهیم و با ترفند هایی که ارائه می شود افزایش سرعت گوشی اندرویدی شما را تضمین خواهیم کرد. با نت نوشت در ادامه همراه باشید.

كنكاش بازدید : 41 دوشنبه 17 مهر 1396 نظرات (0)

پس از انتشار اسناد جعلی و کذب کانال تلگرامی آمدنیوز در مورد دختر رییس قوه قضاییه در شبکه صدای آمریکا و مشخص شدن جعلی بودن آن برای مخاطبان و کاربران، باز هم این سوال بی‎جواب مطرح شد که چرا این کانال همچنان بدون محدودیت و مزاحمت به فعالیت خود ادامه می‎دهد.

كنكاش بازدید : 4618 دوشنبه 30 مرداد 1396 نظرات (0)

بدافزار جدید اندرویدی که از طریق متن منتشر شده و گسترش می‌یابد، اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران را از برنامه‌های دیگر به سرقت می‌برد.

اگر نمی‌خواهید اطلاعات‌تان به سرقت برود، عاقلانه نیست که جزئیات کارت اعتباری خود را به برنامه‌ها و وبسایت‌های مشکوک و غیر مطمئن بدهید.
 
كنكاش بازدید : 712 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت انگلیسی ساخت کاروان یک خودروی جدید ساخته است که در نوع خود و با تجهیزاتی که در آن قرار دارد، می‌تواند به عنوان یک هتل مجلل به حساب بیاید.

كنكاش بازدید : 376 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

گریم را می توان به نوعی جادوی سینما نامید. بارها و بارها پیش آمده که چهره بازیگران با استفاده از این کار به طور کامل تغییر کرده و یا حتی شبیه به موجودات افسانه ای شده است.

كنكاش بازدید : 714 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

حیدر عظمایی، پژوهشگر طب سنتی در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: دانه سویا یک منبع مغذی و فاقد کلسترول است که در بیماران قلبی و مبتلا به تصلب شرایین به دلیل خاصیت  پاک کنندگی عروق بسیار توصیه می شود.

كنكاش بازدید : 709 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

علی اصغر معصومی، جراح و متخصص ارتوپد در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: بیماری دوپویترن یا خم شدن انگشتان دست  علل نامشخصی دارد اما زمینه ژنتیکی ،دیابت و اختلالات کلاژن می تواند در بروز آن تاثیر چشمگیری داشته باشد.

كنكاش بازدید : 185 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

ایده ساخت این اتوبوس در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی پکن ارائه شد. طراحان این اتوبوس تنها با داشتن ماکت مینیاتوری آن وعده ساخت و آماده شدن آن را تا ماه آگوست به مردم دادند. آن ها به وعده خود عمل کرده و همین چند روز پیش برای نخستین آزمایش در خیابان ها به حرکت درآمد. ساخت این اتوبوس بسیار تاثیربرانگیز بوده و تا پایان سال به نتیجه می رسد.

كنكاش بازدید : 149 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)

طبیعی است! سالم است! سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان های ضد سرطانی است! بله میوه برای سلامتتان مفید است، اما قبل از اینکه میوه را گاز بزنید هشدارهای مهمی هست که باید در نظر بگیرید. در ادامه می خواهیم 7 چیز که باعث می شوند اشتباه میوه بخورید را به شما معرفی کنیم.

كنكاش بازدید : 183 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

نور تلفن های همراه و دستگاه های مشابه ، اختلالات خواب شبانه را برای کاربر ایجاد می کند. نور مصنوعی این دستگاه ها بدن انسان را دچار سردرگمی کرده و با اختلال در ترشح هورمون ملاتونین ، اثر منفی بر خواب فرد خواهد داشت.

كنكاش بازدید : 185 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

دبیر سیزدهمین کنگره بین المللی ام اس ایران با بیان اینکه موج خطرناک ام اس در راه است، گفت: طی سال‌های اخیر شمار مبتلایان در کشور افزایش یافته است.

كنكاش بازدید : 160 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)

یک خانواده برزیلی که هم تعدادشان از انگشتان دو دست بیشتر است و هم تعداد انگشتانی که در دستشان دارند مورد توجه قرار گرفتند و شهرت جهانی یافتند.

كنكاش بازدید : 126 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

در محوطه تاریخی «انگکور وات» که به خاطر مجموعه‌ بقایای پایتخت‌های باستانی امپراتور خمر در قرن‌های نهم تا پانزدهم میلادی در فهرست میراث جهانی قرار دارد، سنت عجیب خوردن عنکبوت رواج دارد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 839
  • بازدید سال : 3,705
  • بازدید کلی : 656,409