loading...
كنكاش
كنكاش بازدید : 178 پنجشنبه 26 مهر 1397 نظرات (3)

در پی شکایت بعضی از کاربران از نسخه قبلی گوگل کروم (ورژن ۶۷) مبنی بر نقض حریم خصوصی، گوگل در عرض یک هفته از نسخه ۷۰ این مرورگر که در پس زمینه انجام می شود اطلاع داد.

این آپدیت به صورت خودکار انجام می شود و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد.

كنكاش بازدید : 105 پنجشنبه 19 مهر 1397 نظرات (0)

 

لوازم آرایشی که در کارخانه ها تولید می شود، ضرر و زیان هایی برای پوستمان دارد، چرا که بالاخره مواد شیمیایی است و در دراز مدت باعث خشکی، چروکی و تیرگی پوست می شود، اما اگر بتوانیم لوازم آرایشیمان را خودمان در خانه بسازیم، آنهم با استفاده از طبیعت، نه تنها ضرر ندارد، بلکه ما را با گذشت زمان زیباتر هم می کند.

كنكاش بازدید : 86 یکشنبه 15 مهر 1397 نظرات (0)

افزایش سرعت گوشی

امروز به شما چند راه سریع و ساده برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی تان و همچنین مدیریت مصرف باتری را آموزش خواهیم داد، طی این آموزش شاید برنامه های جدیدی را جایگزین برنامه های قدیمی کنیم، روند های کاری و عادات را تغییر دهیم و با ترفند هایی که ارائه می شود افزایش سرعت گوشی اندرویدی شما را تضمین خواهیم کرد. با نت نوشت در ادامه همراه باشید.

كنكاش بازدید : 6046 شنبه 22 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

ساختن اسلایم عموما با بوراکس انجام میشود اما بدون بوراکس هم میتوان این کار را انجام داد . در این آموزش درست کردن اسلایم با خمیر دندان و شامپو گفته خواهد شد . همچنین با نمک نیز میتوان اسلایم درست کردن که این روش نیز گفته خواهد شد . از هر برند خمیر دندان و شامپویی مانند : پرژک ، صحت ، گلرنگ و شامپو بچه فیروز میتوانید استفاده کنید اما استفاده از شامپو غلیظ بهتر میباشد . اگر نمیخواهید با خمیردندان و شامپو اسلایم درست کنید 

كنكاش بازدید : 129 چهارشنبه 19 مهر 1396 نظرات (0)

خورش فسنجان یکی از محبوب ترین خورش های ایرانی است که با گردو و رب انار تهیه می شود. خورش فسنجان در طیف های مختلف شیرین و ترش و با گوشت قرمز و گوشت مرغ تهیه می شود. در ادامه با كنكاش همراه باشيد تا با طرز تهیه خورش فسنجان آشنا خواهید شد.

كنكاش بازدید : 124 دوشنبه 17 مهر 1396 نظرات (0)

همزمان با عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و در آستانه اربعین حسینی، فایل صوتی مداحی اربعین سید رضا نریمانی ذاکر اهل بیت (ع) را اینجا دریافت کنید.

كنكاش بازدید : 41 دوشنبه 17 مهر 1396 نظرات (0)

پس از انتشار اسناد جعلی و کذب کانال تلگرامی آمدنیوز در مورد دختر رییس قوه قضاییه در شبکه صدای آمریکا و مشخص شدن جعلی بودن آن برای مخاطبان و کاربران، باز هم این سوال بی‎جواب مطرح شد که چرا این کانال همچنان بدون محدودیت و مزاحمت به فعالیت خود ادامه می‎دهد.

كنكاش بازدید : 57 دوشنبه 10 مهر 1396 نظرات (0)

به مناسبت برگزاری سوگواری سالار شهیدان(ع)، شما می‌توانید فایل صوتی مداحان را در شام غریبان دانلود کنید. براي دانلود گلچين مداحي هاي مربوط به شام غريبان از سايت كنكاش به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

كنكاش بازدید : 63 دوشنبه 10 مهر 1396 نظرات (0)

 اعتبار اربعین امام حسین (ع‌) از قدیم الایام میان شیعیان و در تقویم تاریخی‌ وفاداران به امام حسین (ع‌) شناخته شده بوده است‌. از این كنكاش برای شما عزیزان پیامک های ویژه این روز را گردآوری کرده است.

 
كنكاش بازدید : 4618 دوشنبه 30 مرداد 1396 نظرات (0)

بدافزار جدید اندرویدی که از طریق متن منتشر شده و گسترش می‌یابد، اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران را از برنامه‌های دیگر به سرقت می‌برد.

اگر نمی‌خواهید اطلاعات‌تان به سرقت برود، عاقلانه نیست که جزئیات کارت اعتباری خود را به برنامه‌ها و وبسایت‌های مشکوک و غیر مطمئن بدهید.
 
كنكاش بازدید : 1136 چهارشنبه 25 مرداد 1396 نظرات (0)

یک فولکس واگن مدل 1975 کمپر، یک زن و شوهر پایه و همراه و یک دنیای بزرگ پر از نقاط دیدنی و جذاب، پر از مسیرهای نرفته و مکا‌ن‌های شگفت انگیز. برای سفر همین بهانه‌ها کافی است؛ بهانه‌ای که برای این زوج جوان، سبک متفاوتی از زندگی را به ارمغان آورده‌ است؛ زندگی‌ای که همه روزها و شب‌هایش در سفر می‌گذرد.

كنكاش بازدید : 182 دوشنبه 23 مرداد 1396 نظرات (0)
محسن حججي در سال ۱۳۷۰ در شهر نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد و از جمله رزمندگان دلاور مدافع حرم بود که در خاک سوریه به شهادت رسید.
محسن حججی از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
كنكاش بازدید : 128 پنجشنبه 31 فروردین 1396 نظرات (1)

ماجرای شهادت اولین شهید مدافع حرم از زبان همسرش : 

«محمدحسین» کمتر پدرش را دیده بود، دوست دارد همانند دوستانش پدرش او را در آغوش بگیرد .
فاطمه به گفته خودش هر روز دعا می‌کند که خدایا مراقبم باش که همیشه به یاد پدرم باشم و همیشه هم به یاد پدرش است. با وجود وابستگی‌های خیلی شدیدی که قبل از شهادت محرم به او داشت خیلی فاطمه آرام‌تر شده و با این قضیه کنار آمده است. و چیزی که در این قضیه تأثیر زیادی داشته، خوابی بود که فاطمه شب قبل از شهادت محرم دیده بود.
كنكاش بازدید : 1355 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

در هفته اولی بعد از تولد، بسیاری از نوزادان به ویژه نوزادان نارس دچار زردی می شوند که اغلب در روز دوم یا سوم زندگی شروع و تا روز دهم برطرف می شود. نباید بترسید زیرا این مساله در اکثر موارد مشکلی ایجاد نمی کند.

كنكاش بازدید : 576 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

سرماخوردگی درمانی ندارد و درمانهای رایج هیچگونه نقشی در بهبودی سریعتر بیماری ندارد . تجویز دارو در جهت کاهش علائم آن همانند تب و یا درد موثر است.

كنكاش بازدید : 693 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای از بین بردن پرز لباس ها، استفاده از ماهوت پاک کن است، اما اگر ماهوت پاک کن در دسترس ندارید و لباس شما پرز گرفته، می توانید به سادگی یک ماهوت پاک کن بسازید:

كنكاش بازدید : 601 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

دکترای تخصصی داروسازی سنتی گفت: برای درمان خارش پوست سر می‌توان از آب شنبلیله برای شستشو استفاده کرد این کار باعث مجعد شدن و حالت‌دار شدن موقتی موها نیز می‌شود و برای خوشرنگ شدن پوست صورت از آب دم‌کرده برگ شنبلیله یا لعاب دانه‌های آن روی پوست بمالید.

كنكاش بازدید : 699 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

در تحقیقی در طول سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به اندازه ۱۰۰ آموزش امنیت کودکان ترتیب داده شد. در این تحقیق از ۳۰۰۰ کودک مصاحبه ای به عمل آمد و در این مصاحبه از آن ها پرسیده شد که یک جنایتکار چگونه به نظر می رسد و واکنش آن ها نسبت به خطر چه خواهد بود.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 836
  • بازدید سال : 3,702
  • بازدید کلی : 656,406